Nyheder
For alle nyheder, hvad end de måtte omhandle.
Regler
1. Brug artiklens titel
Titlen på indlæg skal være titlen på nyhedsartiklen der linkes til. Du må dog gerne oversætte titlen hvis den ikke er på dansk, så længe oversættelsen er retvisende. En alternativ titel (fx i tilfælde af clickbait) eller vigtig supplerende information kan angives i kantede parenteser. Fx: "Clickbait titel [Beskrivende titel]". Dette sikrer at titlen på artiklen ikke er misvisende.
2. Brug ikke tekstfeltet ("body")
Link udelukkende til artiklen og brug ikke tekstfeltet ("body" på engelsk). Hvis du vil tilføje noget, så skriv en kommentar. Dette sikrer at debatten foregår fra et neutralt synspunkt der tager udgangspunkt i artiklen, og ikke en bestemt vinkling skrevet i tekstfeltet. Undtagelse: Det er tilladt at dele et referat af en artikel bag betalingsvæg i tekstfeltet.
3. Kun nye artikler
Artikler skal være mindre end en uge gamle. Dette sikrer at artikler faktisk er nyheder.
4. Debat-indlæg og andet skal markeres
Det er tilladt i et begrænset omfang at indlægge artikler der ikke som sådan er nyhedsartikler og ikke er skrevet af avisens ansatte (fx debat-indlæg eller læserbreve), men sådanne artikler skal markeres med [Debat] el. lign. mærkat i titlen af indlægget inden titlen på artiklen. Dette sikrer at brugere er klar over den potentielle højere bias der kommer fra debat-indlæg og sikrer at debat-indlæg ikke bruges til at skubbe en agenda.
Husk også at følge Feddit.dks generelle regler.
view the rest of the comments
Som ingeniør vil jeg ikke være bekymret hvis det som står her i artiklen er rigtigt. Hvis ellers dem som har dimensioneret køleanlægget har hovedet skruet rigtigt på og vil tage ansvar for at opfylde et sådan krav fra en kravspecifikation så er der med garanti rigeligt overkapacitet på anlægget så der fint kan følge med 364 dage om året.
Jeg er enig.
Hvis beregningen er baseret på et værstefaldsscenarie med hedebølge, bagende direkte sol, høj luftfugtighed og et propfyldt tog (både siddende og stående passagerer), så er det faktisk ret flot at kunne holde temperaturen i toget stabilt på 30° eller under.
Selv i s-togene som ikke har aircon er det sjældent totalt kogevarmt, og der har man kun almindelig udluftning og vinduer at arbejde med.