this post was submitted on 12 May 2025
17 points (100.0% liked)

Teknologi

328 readers
30 users here now

For debat og nyheder omkring teknologi af alle former.

founded 2 years ago
MODERATORS
you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] SorteKanin 5 points 1 day ago (2 children)

Jeg ender altid med at tale med en rigtig medarbejder, efter at have spildt tiden…

Det er jo desværre nok det der er pointen, altså at få folk til at give op af ren frustration så det kun er de virkelig stædige kunder der kommer igennem. Så kan man spare penge på sit support-team 😞

[–] core_of_arden 5 points 22 hours ago (1 children)

Det er jeg faktisk helt enig i. Det er eneste logiske forklaring på at man gør noget der kunne være så enkelt, så kompliceret.

[–] EySkibidiBabBab 3 points 2 hours ago

Tror også der er en del medløberi. Jeg er før blevet bedt om at implementere en AI chatbot i en app. Da jeg spurgte hvorfor, var det fordi "at kunderne efterspurgte det". Da jeg så prøvede at grave i hvad det var helt præcis kunderne gerne ville med den, som de mener en chatbot kan løse, der kom min leder lidt til kort og begyndte at snakke udenom... Da vi efter at have snakket lidt frem og tilbage, måtte min leder indrømme at ledelsen bare gerne ville have det, for at kunne sige at der er AI i produktet...

Man bliver træt...

[–] farsinuce 4 points 21 hours ago* (last edited 21 hours ago)

*Lyden af PostNord-toppen i gallop til at gentage successen*